Bed time chit chat - virus

Thursday, May 17, 2012 2 comments
R: Mommy kenapa Daddy tu?
M: Daddy demam la, jangkit dr Rayyan la...
R: Jangkit tu apa?
M: err....jangkit tu dia dpt sama yg mcm Rayyan dpt la...Rayyan demam, Daddy pun demam
R: ohhh daddy tiru ayyan la tu...
M: (dlm hati) oh ye juga...simple words for them
R: mcm mana boleh jangkit?
M: Ohhh Oooooo....erRrrr virus Rayyan dah pegi kat Daddy
R: mcm mana dia pegi? Virus tu apa? Mana dia? Ayyan tak nampak pun...mana?!mana?!
M: Alahaiiii(tepuk dahi), virus tu kuman, dia kecik je, Rayyan xnampak diaa...kena guna teropong baru nampak...sbb tu la kena basuh tangan bersih2....
R: Mana2?!!!! Mana virus tu??!!! Rayyan nak tgk diaaa....tapi kan mommy, virus mana boleh masuk dlm perut, makanan je lah masuk dlm perut...
M: (tepuk dahiii lgiIiiii) ok nnt mommy cari gambar virus tunjuk kat Rayyan ok...dah good nite sayang....


Yours truly
Mommy
Sent from my BlackBerry® Smartphone

2 comments:

Post a Comment

Search

ShareThis

Blog archive


storiesnhushhushbyZaiGeem
 

©Copyright 2011 stories and hush hush | TNB