Bed time Chit Chat ...Dear Fang a.k.a Trax

Tuesday, September 11, 2012 1 comments
R: nak mcm gaya Trax!
M: ok
R: nak spek mata macam Trax...
M: mata ayyan tak rosak...mana leh pakai speks
R: ala. Ayyan nak pakai nak gaya jer, tak nak mata rosak, ayyan nak pakai supaya nampak comei jer!!!!
M: *tepuk dahi*

On Another day 
R: mommy kenapa rambut Trax tu biru? ayyan nak la rambut biru!
M: WHAT!!!!! Buat apa?
R: ayyan nak rambut biru mcm Trax
M: Trax ni mmg nak kena sebat tau...
R: boleh la yer, bila kita nak beli cat warna biru...(Sengeh...)
M: ahhh...cat rambut ek...ha nnt la mommy cari ok! (Pengsan 18x...ok)

Kalau nak kenal, ni la Trax @ Fang dlm Boboiboy


actually character nama Fang, tapi tak tau lah mcm mana Rayyan boleh dpt nama Trax tu!!! hehehe...oh my lil boy whom soon would be 4

Sent from my BlackBerry® Smartphone

1 comments:

Post a Comment

Search

ShareThis

Blog archive


storiesnhushhushbyZaiGeem
 

©Copyright 2011 stories and hush hush | TNB