#RAF Chit Chat - Telur Vs Anak

Monday, January 28, 2013 0 comments

R:
Mommy, kenapa binatang ada telur?
Dalam telur tu ada anak dia?
Kenapa anak dia duduk dalam telur?
Kenapa manusia tak ada telur?
Kenapa anak manusia mcm baby Firas tu duduk dlm perut mak dia, nanti mak dia lahir dia keluar?
Kenapa nak lahirkan anak tu sakit?
(soalam tu all in 1 go)

M: (terkedu Mommy nak jawab)
Manusia n haiwan dua2 special. Allah yang buat. Anak manusia besar jd takkan la nak duduk dalam telur, jd telur gergasi la kan? Anak binatang tu kecik2 je boleh la duduk dlm telur. Tp ada juga binatang yg anak duduk dlm peruttt...mesti la sakit, rayyan if luka sakit kan, so ini pun luka juga...
R: ohhh...macam tu...
M: fiuh (nasib baik tak minta clarification luka kat mana hahaha)



Sent from my BlackBerry® Smartphone

0 comments:

Post a Comment

Search

ShareThis

Blog archive


storiesnhushhushbyZaiGeem
 

©Copyright 2011 stories and hush hush | TNB